Książki to moja wielka miłość :-)

Najtrudniejszy pierwszy krok… – jak to przepięknie śpiewała Anna Jantar. To prawda, ale myślę, że już ten pierwszy krok mam za sobą, w końcu czytasz (czytasz?) mój blog. W tym miejscu muszę podziękować Tobie, Natalia, za inspirację! Sama chyba bym się nie odważyła! Dziękuję! 🙂
Nazwałam go ksiazkowelove, bo książki to moja miłość, wielka, na zawsze… Jestem pasjonatką literatury. Uwielbiam czytać książki obyczajowe, psychologiczne, historyczne, kryminały, książki dla dzieci i młodzieży, ale także takie, które nie mieszczą się w żadnej z tych kategorii lub mają coś po trochu z każdej. Czytam przed pracą, po pracy, ale także w pracy … dzieciom 🙂 Mój regał pęka w szwach, z kolejnych półek ściągam bibeloty, bo przecież moje książki gdzieś muszą stać! Lista książek, które mam zamiar kupić nie chce się zamknąć, a co rusz wpadają mi w oko i myśli nowe fascynujące tytuły… Biblioteka jest super, ale nie ma to jak moja własna książka, w której mogę zaznaczać (koniecznie kolorowym, aby było dobrze widać :-)) frapujące cytaty, do których często wracam!!!
Będę tu pisała o książkach, które mnie zachwyciły, do których chętnie wracam, ale także do tych, które po prostu były tylko (lub aż) odskocznią od codzienności… Zapraszam więc w podróż po świecie mojej literatury 🙂

Skomentuj

